Курсы Telecom

Курсы Telecom

Local instructor-led live Telecom training courses in Russia.

Отзывы

★★★★★
★★★★★

Telecom Course Outlines

Название курса
Продолжительность
Обзор
Название курса
Продолжительность
Обзор
14 часов
Обзор
AI представляет собой набор технологий для создания интеллектуальных систем, способных понимать данные и деятельность, связанную с данными, для принятия «разумных решений» Для поставщиков телекоммуникационных услуг строительные приложения и услуги, которые используют ИИ, могут открыть дверь для улучшения работы и обслуживания в таких областях, как обслуживание и оптимизация сети В этом курсе мы изучаем различные технологии, которые составляют ИИ и наборы навыков, необходимые для их использования На протяжении всего курса мы рассматриваем конкретные приложения AI в отрасли телекоммуникаций Аудитория Сетевые инженеры Персонал сетевых операций Телекоммуникационные технические менеджеры Формат курса Часть лекций, обсуждение частей, упражнения для рук ,.
7 часов
Обзор
Blockchain - это технология построения децентрализованных систем Для поставщиков телекоммуникационных услуг эта технология может открыть дверь для улучшения предложений услуг в таких областях, как биллинг и обнаружение мошенничества, чтобы назвать только два В этом курсе мы изучаем основные принципы технологии Blockchain и понимаем общую архитектуру и функциональность На протяжении всего курса мы рассматриваем конкретные приложения технологии Blockchain в отрасли телекоммуникаций Сценарии включают безопасность, платежные системы и проверку пользователей Аудитория Бизнес и технические менеджеры в телекоммуникационной отрасли Формат курса Часть лекций, обсуждение частей, упражнения для рук ,.
21 часов
Обзор
Содержание курса BSS: Этот курс в первую очередь ориентирован на менеджеров в сфере телекоммуникаций, которым необходимо иметь 360 вид a) наследие BSS в eTOM b) возникающая BSS в NGOSS c) Система выставления счетов, включая медиации, рейтинга и CDR Этот курс также представляет новые темы, такие как расширенный большой CRM на основе данных, управление оттока и управление мошенничеством 3-дневный курс, 12 модулей, каждый модуль 2 часа: 2x12 = 24 часа ,.
21 часов
Обзор
Digital identity refers to the information used by computer systems to verify user identity. Some issues related to digital identity include e-signatures, access control and fraud detection.

This instructor-led, live training (onsite or remote) is aimed at engineers in telecommunication companies who wish to set up an end-to-end digital identity management system.

By the end of this training, participants will be able to:

- Understand, evaluate and adopt different approaches to managing usernames and passwords.
- Setup a single login system that works across all applications used in a telecom environment.
- Use identity technology to get a clear understanding of their customers and their needs.
- Implement an authentication system that works across different platforms (laptop, mobile, etc.).

Format of the Course

- Interactive lecture and discussion.
- Lots of exercises and practice.
- Hands-on implementation in a live-lab environment.

Course Customization Options

- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
28 часов
Обзор
Machine learning is a branch of Artificial Intelligence wherein computers have the ability to learn without being explicitly programmed.

Deep learning is a subfield of machine learning which uses methods based on learning data representations and structures such as neural networks.

Python is a high-level programming language famous for its clear syntax and code readability.

In this instructor-led, live training, participants will learn how to implement deep learning models for telecom using Python as they step through the creation of a deep learning credit risk model.

By the end of this training, participants will be able to:

- Understand the fundamental concepts of deep learning.
- Learn the applications and uses of deep learning in telecom.
- Use Python, Keras, and TensorFlow to create deep learning models for telecom.
- Build their own deep learning customer churn prediction model using Python.

Format of the Course

- Interactive lecture and discussion.
- Lots of exercises and practice.
- Hands-on implementation in a live-lab environment.

Course Customization Options

- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
14 часов
Обзор
OpenStack is an open source IaaS (Infrastructure as a Service) software stack. It is popular among Telecom providers who wish to optimize their network stack through Network Functions Virtualization (NFV).

This instructor-led, live training (onsite or remote) is aimed at engineers, architects and managers who wish to deploy an OpenStack cloud to manage their Telecom infrastructure.

By the end of this training, participants will be able to:

- Plan, deploy, and administer OpenStack as a private cloud.
- Understand IaaS architecture and its implementation under OpenStack.
- Replace physical routers and servers with virtual machines running in a private cloud.
- Reduce infrastructure and maintenance costs through virtualization and cloud computing.
- Expedite the rollout of new services to customers.

Format of the course

- Interactive lecture and discussion.
- Lots of exercises and practice.
- Hands-on implementation in a live-lab environment.

Course Customization Options

- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
21 часов
Обзор
Введение: OSS / BSS лежит в основе деятельности любого оператора связи Учитывая рост данных в последнее время, область OSS / BSS претерпела разрушительные изменения, особенно с виртуализацией OSS / BSS и факт, многие из новых услуг OTT (Over the top) - это недавно созданные веб-службы / мобильные службы которые не вписываются в устаревшую OSS В этом текущем курсе, который состоит из 4 дней, проводятся первые 3 дня экстенсивно развивать фон в устаревшем OSS / BSS, в то время как последние 5 модулей предназначены для объяснения появляющееся приложение для анализа данных больших данных в слое OSS / BSS Целевая аудитория: Телеком / Операторы сотовой связи Менеджер по продажам Телеком Операторы / подрядчики CXO, VP, руководители уровня директора в TELECOM Всего 12 модулей, 2 часа каждый, 3 дня, 4 модуля (4x2 = 8 часов) в день ,.
35 часов
Обзор
Wireless and telecom network security refers the practices carried out to safeguard communication devices, terminal equipment, routing equipment, servers and Wireless devices and networks against malicious attacks.

This instructor-led, live training (onsite or remote) is aimed at technical persons who wish to apply the most suitable tools and techniques to secure both telecom as well as wireless networks.

Format of the Course

- Interactive lecture and discussion.
- Lots of exercises and practice.
- Hands-on implementation in a live-lab environment.

Course Customization Options

- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
выходные Telecom курсы, курсы Telecom выходного дня, вечерние Telecom курсы, Telecom технические учебные курсы, Telecom буткемп, Telecom буткэмп, Telecom курсы с инструктором, Telecom тренинг с инструктором, выходной Telecom тренинг, тренинг Telecom выходного дня, вечерние Telecom курсы, Telecom коачинг, Telecom тренерство, Telecom тренинг, Telecom инструктор, Telecom тренер, Telecom коач, Telecom курсы, Telecom занятия, Telecom локальные, Telecom частные занятия, Telecom частные курсы, Telecom индивидуальный тренинг, Telecom индивидуальные занятия

Скидки

No course discounts for now.

Информационная рассылка

Мы уважаем конфиденциальность Ваших персональных данных. Мы обязуемся не передавать Ваши данные третьим лицам. Вы всегда можете изменить свои настройки конфиденциальности или полностью отказаться от подписки.

Наши клиенты

is growing fast!

We are looking to expand our presence in Russia!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in Russia
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!